Attraktive og moderne kontorfaciliteter i København
Vores koncept er enkelt og ligetil, så du slipper for ubehagelige overraskelser, når du lejer kontor hos os i København. Vi har gjort os umage med nøje at udvælge de bedste og mest attraktive kontorfaciliteter – derfor kan vi tilbyde leje af kontor i København med alt inklusiv.
Uanset om du lejer dit eget kontor eller en plads i et shared office, kan du glæde dig over, at alle disse ting blandt andet er inkluderet i prisen:
- Fri internet
- Adgang til fitnessfaciliteter
- Rengøring
- Privat adgangskort – adgang 24/7
- Gratis parkering
- Strøm og varme
Leje af kontor i København – Kantineordning og flere faciliteter
Som et ekstra plus tæller vores kontorfaciliteter også en lækker og velsmagende kantineordning – også placeret i vores bygning i Albertslund, nær København. Her serverer vi dagligt klassiske danske smørrebrød, spændende salater og ofte vil der også være en varm ret. Kantineordningen er helt valgfri ved leje af kontor i København, så du kan vælge at spise med engang imellem eller hver dag.
Kontorfaciliterer – alt inkluderet
Hos Adeo Office gør vi meget ud af, at du skal føle dig inspireret i løbet af din arbejdsdag. Derfor har vi indrettet hyggelige loungeområder, hvor der er plads til både at slappe af og sparre med de andre medarbejdere i huset. Du får derfor også en unik mulighed for at netværke og skabe nye forbindelser og partnerskaber på tværs af forskellige brancher.
Indbydende kontorfaciliterer – Adeo Office, Albertslund
Alle vores kontorer, mødelokaler og fællesområder er altid 100% klargjorte. Kontorerne er nymalede, der er isat nye vinduer, og så går vi desuden aldrig på kompromis med rengøringen. Endelig sidder vi klar til at svare på dine spørgsmål samt imødekomme dine ønsker og behov i vores bemandede reception.
På udkig efter leje af kontor i København? Kontakt Adeo Office allerede i dag på +45 88 44 49 99 eller udfyld kontaktformularen her på siden – så vender vi hurtigt tilbage med et tilbud på et kontor til dig.
Modulus HR
”Som selvstændig HR-konsulent er det perfekt for mig, at have kontor her, fremfor at skulle arbejde hjemmefra dagligstuen. Jeg har indrettet mit kontor med hyggelige møbler og farver, hvor mine kunder føler sig godt tilpas.
Og samtidig giver den bemandede reception, mit firmanavn på dørskiltet, de gode parkeringsmuligheder mm. en professionel opfattelse, når mine kunder møder mig.
Og så er det en kæmpe fordel at have kollegaer i huset, som arbejder med helt andre ting end mig – det giver mig ny energi og inspiration”.
Annette Johannesson, Direktør
HR konsulentydelser indenfor rekruttering, udvikling og jura.
Vi har ikke kvadratmeter priser. Du får dit eget kontor, med en fast pris. Her kan du indrette dig som du ønsker, og fylde lokalet med det antal personer der passer dig.
Vores mindste kontorer er ca. 20m2. Her kan man uden problemer sidde 2 personer med skrivebord, reol samt plads til et lille internt mødebord.
Prisen for et sådant kontor er fra 3.500,-/md.
Vi har kontorer i alle størrelser og indretninger, op til 50 personer.
Alle kontorer er lyse og nymalede med nye lamper, vinduer m.m.
Hvis du ikke vil sidde alene på kontoret eller derhjemme, har vi har indrettet kontorerfællesskaber til 6-10 personer.
Her får du mulighed for at have et fast skrivebord i et “rigtigt” kontor sammen med andre “kollegaer”.
Det er den helt rigtige kombination, uden for meget larm, som man ellers kan møde i andre koncepter med “flyvere” eller netværksområder.
Du har selvfølgelig fuld adgang til alle faciliteterne, som hvis du havde lejet eget kontor.
Prisen for et shared office er 1.398,-/ md.